bilder från stallet!

Skrivet 2012-01-03 Klockan 22:00:34

nattis goes sötsötsöt!
gillar bilden starkt, jag & sisko :D
sjukt likt mario typ? hahahhahahhahahha
SISKO ÄTER UPP MIN KAMERA!!!!!!
att du betyder mest är det minsta jag kan säga.
lätt finaste teamet.
lilleman vet vart godiset finns, titta bara på min ficka ;o
min grabb deeeer.
åsna :p
nattis: choooooklad!
lilleman: OYEAHH!
jag: aj du sparkade av mig skinkbenet :(((
HHHHHHHAHHA
kajsa (?) och lilleman :)
lilleman letar godis ;o

det får räcka, gonatt!


Kommentarer
Postat av: lova.

Skrivet 2012-01-03 Klockan 22:57:30
<b>Svar:</b> Asså det är inte bara en person, det är flera. Säger inga namn...

URL: http://lovajohansson.blogg.se/

Postat av: nathalie

Skrivet 2012-01-04 Klockan 14:29:36
HAHAHAHAAH, åh va fin jag blev..

URL: http://nnathalies.devote.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!