passar minosningen

Skrivet 2012-01-05 Klockan 09:57:22

och det är verkligen inte det lättaste!
hon vill upp i mitt knä, trycka på datorn, ha min glass, ha gröt, åka på sin boobycar, skriker för att katten rev henne när hon slog katten, osv osv.
minns de lunga dagarna hon var nöjd med en majskrok och ett decelitermått.
suuuuuck.

fortfarande lite halvsjuk, men inte lika mycket.
ska vara bara vara hemma idag, ev ut me asland men inget annat, SÅ ATT JAG BLIR FRISK NGN JÄKLA GÅNG!

ska knåpa ihop några tidsinställda också, så håll utkik! :D

kramkram! <3
VILL TILL STALLET! :((((
jag & zlatan iallafall.


Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2012-01-05 Klockan 16:14:13
Krya på dig! :) Och tack för att du har mig som länk! (: Kraaam! ♥

URL: http://mackismackan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!