god jul, bloggen !

Skrivet 2011-12-24 Klockan 10:15:43

och allla ni andra också, ofc ;)

så, nu är det alltså jul igen, känns som tiden bara har flygit iväg!
känns som det precis var sommar, haha !

ni ska få min lilla önskelista snart, sen har jag fixat ihop lite tidsinställda också :)

måste bara berätta om igår..
när min faster hade hämtat mig hos ella så sa hon att vi skulle & lussa för deras grannar.
fattade ingenting, men sen såg jag min gitarr och blev lite ..
ja, ni fattar ;), sur ;)
haha, jag & mina kusiner iallafall skulle ge deras grannar en blomma & ett kort & sen skulle jag stå och spela gitarr & sjunga mer jul.
asså det gick bra, bara att min minsta kusin greta sprang fram till alla och kramade alla ..
liiite pinsamt :p

men vi lussade för kanske 8 / 9 st?
alla gav oss massa godis, en ville ge oss 100 kronor men då sa min lillasyster ; sorry, vi tar bara godis.
jag höll helt seriöst på att dö!!
pinsama systrar ´jag har , YAO !

men nu ska jag iallafall redigera lite, så ses vi sen !


åhh, jag saknar dig, elsa :( ♥


Kommentarer
Postat av: Elsa

Skrivet 2011-12-25 Klockan 00:14:15
<3

URL: http://ohjja.blogg.se/

Postat av: Alica

Skrivet 2012-01-03 Klockan 22:08:58
åhh vad jag längtar efter den dagen vi tog demma bilderna Du jag elsa & tom vi var bäst!!

URL: http://alicakarlsson.devote.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!