så ?

Skrivet 2011-12-21 Klockan 16:32:44

tänkte göra ett litet inlägg här nu för att se om det funkar?
tryckte på något som gjorde att de ska funka ..
skolan har varit grymt lugn, kollade på film & idrott.
filmen var så dålig att ronja & jag somnade i en prydlig liten hög på golvet.
sen när det var rast skulle min lärare väcka mig, råkade slå till henne, ops.
på idrotten var det fys, emilia & lova fuskade i princip hela tiden, gick la inte så bra för mig heller x)
sen killerboll, tjejerna vann sista mot killarna, thats we like!
nu ska jag dra mig mot stallet och riiiida :D
gymkhana som sagt, lekar till häst.
hoppas på mjöl leken där man ska gallopera fram till en hink med vatten, doppa ansiktet i tio sek, doppa ansiktet i mjöl & hitta sockerbiten och ge den till hästen o sen springa tillbaka.
äger på den ;)
så ska byta om, kram kram!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!