skillnaden...

Skrivet 2012-01-04 Klockan 11:25:50

sitter & kollar igenom min blogg när jag precis hade började bloggat.
MAJGUDD!
jag kunde ingenting, flummsnackade typ bara & a, HERREGUD!
här har vi mig som liten, tror det var kring 2006, sex årsen.
vitt hår och klänning, sprang barfota överallt.
livet lekte.
ojojojoj, här var man tuff!
spegelbilder och allt, kännde mig väldigt cool.
här någonstans började jag blogga.
lugg & kortklippt, ASSNYGGT, inte.
lite annan stil där, sjal & shorts, det var min melodi.
när jag började blogga tog tävlandet fart, här me lucky.
skitsnyggväst tindra, eller hur.
lite tuffare & mer självsäkerhet.
ojojoj, tiden man gled runt på stranden i korta shorts & linne med kompisarna.
tuff brud, tyckte man.
skit i texten.
men så såg jag ut i somras, lite annorlunda stil..
såhär ser jag ut idag.
längre hår, annan klädstil & mket mer självsäker.

thats me :) 

jämför första bilden me sista, skillnad?
haha ;)


Kommentarer
Postat av: becka

Skrivet 2012-01-04 Klockan 12:48:59
Nu har jag frågestund hos mig! Kolla gärna in , skriv en eller fler frågor, det tar bara nån sekund! :D



http://beckasponny.blogg.se/2012/january/fragestund.html#comment



Kram!

URL: http://beckasponny.blogg.se/

Postat av: Julia

Skrivet 2012-01-04 Klockan 13:59:39
Länkbyte ? :)

URL: http://jullisgullis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!