hejsan alla läsare :`)

Skrivet 2011-04-30 Klockan 17:08:02

kom precis hem från nya köpcentrumet "grand samarkand" i växjö.
jag tänkte kolla på lite kläder till skolgårdsfesten.
dels så ska jag ju dansa streetdance & sen så ska jag & stina sjunga och spela gitarr.
när vi dansar så har vår syslöjdslärare gjort extremt fula (ursäkta) blommor som vi ska ha i håret.
dem är typ gröna & blåa & av ngt äckligt nylontyg.
JAG tycker inte att dom passar så bra till en hiphop dans... 
tydligen tycker ju vår syslöjdslärare det ;oo 

håller ju på att bygga om lite här på bloggen :) 
till min hjälp har jag elin alder ! 
själv fotar hon med sin systemkamera (morrrrr, vill oxå ha.) 
ni kan ju kolla hennes blogg ! 
www.fotoelins.blogg.se

asså det är skolgårdsfest om två veckor.
idag är det valborgs.
om fem (!) veckor är det sommarlov.
tiden går sjukt fort!
för ett årsedan var jag en liten fyra.
nu ska jag börja sexan & bli älst på skolan.
de som en gång i tiden var små ettor börjar nu 7:an .
det är läskigt, tiden går så fort!

nu ska jag göra chokladbollar !
hadegött.

/ tindra :)


bild från ridlägret i sommras !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!