gomorgon :)

Skrivet 2011-08-09 Klockan 09:55:23

min bajskorv t lillasyster kom upp t mig nyss & spelade sjukt hög musik.
ville typ strypa henne (a)
så kunne inte somna om ..

idag så har jag lovat far & plocka äpplen -.-
vet inte riktigt vad jag ska göra sen..
drar t växjö ikväll, det gillar vi :D

lägtar efter ella & micha :( <3
ni är dom bästa, föööörevigt!

saknar alla på jiiiiäfffkåååhh också :/ <3
ni är typ mitt liv (a)
saknar min lilla lilleman me.


jag saknar hans gulliga vinterpäls
jag saknar hans lilla miffohopp över hindrena
jag saknar hans hopp över galoppbommarna
jag saknar underbara man
jag saknar honom när han är som alldra tjockast
jag saknar att rida barbacka på honom
jag saknar hans pigga trav i skogen
jag saknar att han ska stanna & beta överallt
ag saknar hans stora bruna ögon
jag saknar han mjuka, skön galopp
jag saknar hans gulliga lilla gnäggande när man kommer me höpåsen
jag saknar hans ål
jag saknar hans busiga sida
jag saknar hans lilla mule som kommer när man ska kratsa hovarna
jag saknar när han ligger ner i boxen
jag saknar hans lathet på lektionerna
jag saknar hans pigghet på hopplektionerna
jag saknar min lilleman

lillen, du är verkligen allt för mig.
vet inte vad jag hade gjort om du inte hade funnits.
you evrithing fore me my babe <3


/ tindra !


Kommentarer
Postat av: Micha ♥

Skrivet 2011-08-09 Klockan 10:22:12
Lääängtar efter dig också! ♥ Pusss... ♥

URL: http://allaboutmicha.blogg.se/

Postat av: tindra :D

Skrivet 2011-08-09 Klockan 11:22:59
<3

URL: http://oyeahh.blogg.se/

Postat av: Ella

Skrivet 2011-08-09 Klockan 18:33:40
Längtar ihjäl mig efter dig också! ♥ Men imon får jag ÄNTLIGEN träffa dig!! ♥ :) Och dig också Michan! :) ♥

Puss Puss, Ella ♥





URL: http://mackismackan.blogg.se/

Postat av: Julia

Skrivet 2011-08-09 Klockan 19:26:44
Får jag vara med? det är okeej för Micha!Är det okej för er?

URL: http://jullisgullis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!