hallå (:

Skrivet 2011-08-10 Klockan 18:28:08

är med ella nu :D
vi kom typ precis från stallet !
fotade lite där whit my mååååbaaajl.

idag har jag varit då med ella & micha...
vi badade ^^
fikade lite & så, sen åkte jag hem till ella.
vi cyklade upp till stallet, fotade smokey, rafter, tatoo, chuck & mallory.
bilder kommer senare :)

snart börjar skolan igen :/
ytterst deprimerande!
faaast, ingen skola, inget stall :/
så jaja.

katzin & hanna b undrade om jag ville vara hästskötare på nästa lördag då dom ska åka t bratteborg & tävla division 2 :D
så dit ska jag också med kaaajsa skirhammar :D ♥
kolla deras blogg, www.dailyhorses.blogg.se , fetma bra blogg, om du frågar mig :p

harefint !
kraooom tindra :)

markolio, ellas sköthäst, bara såååå söt!

www.mackismackan.blogg.se
ellas finfina blogg! :D ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!