haloj (:

Skrivet 2011-08-07 Klockan 18:18:09

dunkar musik me tilde nuw (:
vi har ytterst trevligt ;d
drar hem t henne vid sju & sen så sover jag där !
imorgon blir det la ut, som vanligt ;)

på tisdag drar jag t växjö :)
ngn som vill träffas?
ska träffa micha & ella !
eventuellt sova över me båda :D

ähm, ja, jag har inte så mycket o säga, brukar jag ju inte ha, haha ;)

lägtar efter stallet, som vanligt...
ähm, jaooo..

ska chilla vidare med min lilla vän, tilde (y'
kraaaam!


kan inte få den mindre -.-



Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2011-08-08 Klockan 17:45:41
Längtar!! <33 :)

Kraomar Ella <3

URL: http://mackismackan.blogg.se/

Postat av: Julia

Skrivet 2011-08-09 Klockan 12:06:02
Kan vi inte träffas alla tre?

Jag saknar dig sjukt mke!!<33

URL: http://jullisgullis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!