HEEEEEEEEEEEEEJ :D

Skrivet 2011-08-13 Klockan 09:55:29

min bältros läker fint, kommer vara awsume innan ridskolan öppnar, bra va? :D

nu sitter jag här & chillar o låtsas att jag inte har ont i armen :)
funker finfint ;d

åker hem mot jkpg idag :D
ska chilla lite hemma, antagligen är lille massimo hemma :D

jaaaa, inte så mket mer o säga, kanske kommer ett inlägg lite senare när jag är hemma :)

/ tindruuuuus :) ¨



såååå klockren bild :D
jag ser asfet ut -.-
men det är jag, lova & anna :D <3333333
shit vad jag saknar er tjejor <3



Kommentarer
Postat av: Micha ♥

Skrivet 2011-08-13 Klockan 10:58:01
När åker duu ? :) ♥



URL: http://allaboutmicha.blogg.se/

Postat av: ägare av blogg :)

Skrivet 2011-08-13 Klockan 14:05:45
hemma nu, men jag kan ju ringa när jag kommer nästa gång :) <3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!