hejsan allihopa.

Skrivet 2011-08-05 Klockan 10:35:55

eftersom jag har trænat min norska hela veckan så tænkte jag gøra ett inlægg på norska :)

hei ;)
idag så vare skien fritidspark som tremenningen min & jai skal t.
far & mor skal også med.
igår var vi i himalayaparken, vi klattret så jeg har såow vondt i hendene mine.¨

vi har også vært på tur med båten, Hannah & jeg hoppet i vannet.
I dag sakl vi dra å bade i skien fritidspark <3 .

savner ALLE !! men i dag reiser jeg hjem.
vi camper i trollhættan.

there you go ! :D <3

haaaaaade :) <3

bare før bilden ær sååååå pen :D



Kommentarer
Postat av: Julia

Skrivet 2011-08-05 Klockan 13:13:31
Jag saknar dig så himla mycket!!<33



Love U!!



Puss Julia

URL: http://jullisgullis.blogg.se/

Postat av: Ella

Skrivet 2011-08-07 Klockan 09:58:19
Längtar tills du kommer hit! <3 Ska vi sova över hos mig elr hos dig? :) <33

Puss & Kraom Ella <333

URL: http://mackismackan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!