hòla amigos !!

Skrivet 2011-08-11 Klockan 19:55:56

sitter här nu med ellapälla (:D) & knaprar tacochips (y'

min dag har varit awsume ;ddd
har varit på grand samarkand m ella & micha.
handlade tre boxers, nagellack & fransk manikyr, o en ansiktsmask ;d
den provade jag & micha när vi kom hem !
den fastnade ögonbrynen ^^

drar t blekinge imorgon & träffar kusiner ...
jaaao, det var väll lite om min dag :p

juste, har ätit tacos också, 8 portioner ;ppp
fortfarande inte mätt ^^
asså det MÅSTE vara ngt fel me mig! :o

harefint! ♥
kraom tindra :)


markolio, såååå söt! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!