jag är trööööött ^^

Skrivet 2011-08-27 Klockan 16:32:40

så in i jao.

har varit i stallet idag!
red lilleman.
men eftersom det åskade och jag är livrädd för åska ville jag inte rida mer...
plus att han gick omkull me mig, läskigt ;o

sen så fixade jag lite o putsade o lite så..
sen så kom nora och då red jag nöten :D

nöten var pigg och framåt & lyssnade lite vääääl mycket på mina hjälper.
red i paddocken & hon skenade 4 gånger, haha.
men nu i början så testar hon ju mig sååååå.
men nora var vansinnig på nöten, fast jag bara skrattade ^^

sen en lungn skrittur runt halva dammen :)
MYYYYYYS!

imorgon ska jag ha soooovmorgon (YYY
det gillar vi, yao :)

ska chilla me min underbara familj nu ;d
kramkram tindrus :D


bild från nooooorge :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!