lisa ekdahl in my heaaart,!

Skrivet 2011-08-25 Klockan 15:15:39

hahah, typ älskar lisa ekdahl som jag har hatat, verkligen hatat, innan x''d

sjuuuukt dålig uppdatering, iknow :)
men datorn är typ sönder hos mami, men nu är jag hos papi :)

igår red jag dannylatmask jao .
han var huuuuur stel som helst & fettma seg .
aja, fick träna ponnysparkar jao ;d

sen så tog jag ut min nya medryttar häst, som var Nöten, icke skrållan .
red lite för mamma..
nöten var på hugget o stack iväg med mig ngra gånger ;)
men hon var fett glad för att jag red barbacka !
hahaha, sötpålle !

idag vare rosenlund m världens bästa klass jao!
hängde me lite olika..
carro, lova, anna, nattis o emilia :)

påvägen hem så satt jag typ i bussens grej över sätena eller vad man ska säga ..
jag, nattis o leo snackade om på lördag, muhaha!
fixade fjortisfrisyr på leo.
självklart så ska ju anna abrahamsson skämma ut mig för hela bussen o busvissla.
tacktack :)
hah, men fett kul ! :D

ikväll ska jag upp o rida lite på lilla pållen stampe, antagligen :)
jag bjuder på en ful bild för att jag äter ostbågar :)


in summertime! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2011-08-27 Klockan 20:19:07
Det var inte ens jag som busvisslade!... Det var killarna i klassen!! :/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!