orka säga hej ;p

Skrivet 2011-08-08 Klockan 22:29:21

som sagt så orkar inte jag säga hej ;o
av oförklarig andledning.

idag har jag varit med min lilla bebus tilde!
fast först ska jag berätta om gårdagen :D

jag & nattis drog upp t heeeestarna :D
eftersom en sur gubbe har låtit oss gå förbi hans hus nu så tänkte vi att vi kan gå & bada med månen!
så vi drog t hundbadet (y'
nattis hade lite problem med att komma upp eftersom månen var så tittig & gick i väg hela tiden .
sen så skulle jag slänga upp nathalie & då kommer det ett gammalt par som månen blev rädd för.
nattis kom inte upp :)

efter ungefär en kvart fick jag upp kvinnan på hästen.
månen var i början skeptisk t vattnet men efter ett tag travade han med svansen hög som en arab. (imed att han typ är 70 % arab såoow)
simmade efter mig så jag höll på att dö (a).
vi käkade pannkakor på stranden & hade det allmänt chill :)

idag.

sov ju över med tilde så jag väkte henne vid typ tio.
hon ville strypa mej (a)

vi käkade lite frukost (varma mackor med tacofärs & ost, muuuuums :D )
sen så chillade vi som vanligt...
sen hem t mig & passa min lilla råtta t lillasyster :D
hon drog av mig halva håret, aoo.

käkade lite lasange oså.
pallade äpplen t små treor (Y)
sen hem t pappa :D

fixade lite i mitt rum också (:
nytt skrivbord, soffor ska in, plattv ska hängas upp, det gillar vi :D

ska pyssla lite med ngn gammal bild eller nått, bara för att.
känns som om min design ska komma upp snart.

allaharefint !
kraom :D <3

kan nt ladda upp ngn bild, det laggar sönder -.-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!