vad skulle jag göra utan stallet? ;o

Skrivet 2011-08-26 Klockan 21:04:56

asså jag typ lever mitt liv för stallet.
för hästarna och mina stallkompisar!!

iaf.
jobbade med julia idag :)
eftersom storhästarna inte skulle ha ngt kvällshö så var det inte alls mket o göra, vilket är lika med skönt, haha!
så jag hängde med nora & nöten runt dammen :)
mysigtmysigt !

sen så vet ju alla att nora är sjukt snäll så hon undrade om jag ville rida lite i paddocken !
vilket jag gärna gjorde, höhö.
lite trav o galopp med nöten och hon känndes hur frächs som helst, även fast hennes bakben är lite stela..
sen jobb o massa hästar som skulle ut.. .

MEN, jag har lite, öhh många, bilder från idag om ni orkar se ;)
 
nöten <3
du & jag, det är så det ska va.



lätt bästa bilden idag ! :D
älskade lilla powny <3
o en liten bild på mig o garcon !

typ det :p

ska ha lite fredagsmys me familjen nu :)
kramkram !

/ tindra s


Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2011-08-27 Klockan 10:06:02
Naawii, vilken liten söötiis Nöten ee! ♥ Saknar dig! :/ ♥ Puss...♥

URL: http://mackismackan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!