gymkhana !

Skrivet 2011-12-21 Klockan 21:03:37

kom precis hem från stallet, där vi red gymkhana.
i mitt lag var julia, ellen, alice & anna.
jag & ellen kom på en laglåt, they call us the kiiiing of the stable, they call us the kiiiiing of horse, they call us the kiiiing of stable, they call us the king of horse.
vi gjorde även en dans ;)

första grenen var att rida slalom med korsade tyglar fram & tillbaka i skritt, den förlorade vi för ellen fattade inte riktigt ;) inte riktigt hennes grej, höhö.
hästarna vi hade var lilleman (♥) och mutje.
sen så var det spögrenen.
trav dit, hämta spöet & trav tebaka.
som staffet typ.
sen var det lite som jag inte kommer ihåg ;)
när vi bytte hästar så var det "galoppgrenar" och lilleman blev aspigg, haha.
först skulle vi galoppera till annica, sitta av & nudda marken, sitta upp igen & full galopp tillbaka.
lillemannen tyckte det var skitkul ;)
sen så var den en gren när man skulle galoppera full fart till annica & hon sa en bokstav och vi skulle sjunga en låt på den bokstaven, jag fick m & sjöng mamma mia ;) ida hjälpte mig lite genom att mima då hon satt på läktaren ;) full galopp hem, det blev några bocksprång påvägen, haha gullet ♥
vårat lag vann överlägset, vi hade ju bästa ponihesten i slutet ♥
nöjd över dagens "lektion", det var ju mest roligt, haha! 
kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!