hejhej :)

Skrivet 2011-12-25 Klockan 19:14:07

sitter här i mitt lilla rum och har precis ätit tacos, nomnomnom.

idag har jag alltså åkt hem från växjö, saaaaknar.. 
buss, allt gick bra..

när jag kom hem så åt jag lite och sen så sprang jag & fredrik (bonuspappa) 4 varv runt dammen.
gött och komma ut lite :)
sen dess har väll jag typ bara fotat lite, hehe.
ni ska få lite bilder tänkte jag :) 

imorgon så drar jag till tilde, vi ska antagligen sova över :)
sen så kanske vi drar på bio, på stan eller något.
räkna me bilder ;) 

sen så ska jag kanske vara med ida någon dag i veckan, hon ska typ ha lektion för mig på sin finfina ponny espresso !
ska se om hon kan fota lite samtidigt :D
kramkram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!