hej oaktiv blogg :D

Skrivet 2011-06-12 Klockan 11:31:26

sorry för dålig uppdatering men ska börja blogga igen nu :)

idag är jag hos kusinerna :)
ska iväg & bada snart :d
vädret är på topp jö :D
på onsdag rider jag sista gången för denna termin :''''(

på torsdag drar jag upp (?) t halmstad t stugan m pappi, lykke & anna.
ska bli fett mysigt !

nähä, nu ska jag skriva ut en massa texter sen ska jag sätta mig & spela gitarr i detta stekväder !
pussohej.


Tattttttto, en häst på ett ridläger jag åker på ;D


Kommentarer
Postat av: Ebba

Skrivet 2011-06-28 Klockan 21:16:22
ska du på theleborgs ryttarsällskaps ridläger ? x)

URL: http://ebbizz.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!