jag ogillar rubriker !

Skrivet 2011-06-27 Klockan 13:22:25

alla hästar var typ ute när jag skulle upp & fota, men jag fick iallafall Freja & Tummelisa på bild !
bilder ska jag försöka ladda upp ikväll.
hm, jag skulle skriva om ngt men jag kommer inte ihåg ...
jo, juste, jag skulle lägga upp lite bilder som jag har redigerat !
se & njut ;)


snart ses vi igen plutten, ett år utan dig har varit fruktansvärt. ignorera att garcon ser ut som bellman x'd
 bilden är gammal, laddar upp pågrund av skönhet :p

mitt liv i bilder :)
finaste hästar, ngnsin !

lite bilder :)
bilderna på tummen & frejan kanske kommer senare ;)

kramar !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!