tjänare :)

Skrivet 2011-06-28 Klockan 10:25:43

nu är ridlägret verkligen nära!
endast två dagar kvar :D
ska fota allt.
så bilder kommer när jag kommer hem.

sen så kommer det vara ungefär en månads uppehåll här på bloggen, då jag är hos min mamma.
men i mitten av juli börjar jag blogga igen :)

snart kommer min mormor & morfar.
ska åka & köpa lite grejer till ridlägret !
såååklart ;)

annars gör jag inte så mket, sitter & myser i min ziperall :)

hoppas alla har det sjukans bra.
kraooom :) ♥

 i brist på motiv ;)


Kommentarer
Postat av: micha

Skrivet 2011-07-07 Klockan 20:06:57
Jätte fin blogg du har Tindra!! ♥♥

URL: http://allaboutmicha.blogg.se/

Postat av: Julia

Skrivet 2011-07-07 Klockan 21:46:18
Vad söt du är på bilden sötnos!!<<333



URL: http://jullisgullis.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!