tjeeenare mannen !

Skrivet 2011-06-26 Klockan 20:49:43

nu börjar jag blogga seriöst igen !!
jag lovar, för jag har inte tillgång t facebook..

på torsdag (!) åker jag på ridläger :D :D :D :D :D :D x tusen :)
asså jag lägtar ihjäl mig.
är rädd att jag kommer hinna dö i typ en hjärtinfarkt innan det för jag typ lägtar ihjäl mig :D

är hos farmor och farfar nu.
dom har ngra syririanska (tror jag det är) som ÄLSKAR mat.
iallafall, deras dotter fyllde 30 år idag så jag & min lillasyster gick dit för att gratta henne.
vi bjöds på en massa mat, tårta chips & godis.
jag kommer att inte äta på typ 20 år.
så himla mätt !!

nu ska jag redigera lite :)
funderar på att skaffa hästblogg m nattis ..

puss !


hahh, älska på bilda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!