godkväll, kära läsare !

Skrivet 2011-05-13 Klockan 17:08:44

jag haaaaaaaaaaaaatar att vara förkyld.
innan typ älskade jag det.
nu hatar jag det -.-
mest för att jag inte kan göra saker, typ bada.
men skiter i vilket för jag tänker bada ändå :D

var i skolan idag.
jobbade med ngt himla arbetsshcema.
sög lussebulle.
men typ bara extremt tråkiga saker som NO, Engelska som skulle översättas, Matte ( jag dööööör ) & ngt mer.
bläää :)

på idrotten var jag inte med för min extrema förkyldning.
men det var orientering hur det nu stavas.
uchssiii .
nästa vecka är det det i stadsparken ;(((((((

efter skolan åkte jag ner t mina kusiner i växjö.
jag tråkade ihjäl.
nu ska jag t min faster & äta taco.
om jag är snäll får jag la fota lite med deras Canon 1000 D eller vashön det är.

kramis :)


en av alla kusiner i norge ;dddddddddd
hannahhhhh !


Kommentarer
Postat av: HANNAH (norge)

Skrivet 2011-05-14 Klockan 22:41:49
haha :D det er gammelt det bilde!!! :) hihi tipper det var da du første gang kom til meg i norge <3 :D hehe super blogg :D

URL: http://angelteen.blogg.no

Postat av: Anonym

Skrivet 2011-05-14 Klockan 23:26:27
Vad gullig hund :D

URL: http://eastwest.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!