gomorgon ' !

Skrivet 2011-05-01 Klockan 10:30:11

vaknade typ halvtio idag !
rekord, gällande mig.
annars vaknar jag typ, sisådär kvart i sju.
blev faktiskt i chockerande tillstånd.

igår kollade jag på smartare än en femteklassare , det förvånar mig över hur dumma vissa vuxna är!
jag kunne alla frågor men en tjej som hette linda sumpade typ 40 000 för rättstavningen av ABBORRE.
herregud !

min farmor & farfar är typ 70 + båda två.
men båda har en trädgård med runt tusen olika blommor, bär , växter & träd.
dem har också tre fontäner.
jag skulle inte orka allt det där...
men det gör tydligen dom.
iaf, jag satt ute i deras växthus idag.
så feeeeeeeeeeeeeett mysigt !
vill oxå ha -.-

idag åker jag mot jönköping.
vårt tåg går vid fyra.
så vi är la hemma vid sex ...
ska bli skönt !

min faster klagar ihjäl sig på att jag borde gå ut i friska luften.
noooooo way :)
jag trivs bra framför min lilla dator !

aja, harebra !

kramar tindra :)

jag och min förra hund, asta olsson !


Kommentarer
Postat av: ragge :D

Skrivet 2011-05-01 Klockan 12:07:21
asså söwtast oh så,

tiep söwtast ih världen <3

Postat av: ägare av blogg :)

Skrivet 2011-05-10 Klockan 19:35:34
Hejsan Ragge! Vad trevligt att du är på besök. assåwww duh är juhh söwtast :O


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!