haloj :)

Skrivet 2011-05-10 Klockan 19:30:45

Har varit sjuk idag :/. Ytterst demprimerande. Antagligen är det en kombination av pollenallergi & förkyldning. Jag är nu hemma och försöker få in mina engelska glosor i huvudet. Går sådär. Ni får ursäkta att jag inte "hoppar ner" med texten men min dator vägrar lyda mig sååååå. Har iallafall levt på blåbärssoppa och rostebröd hela dagen. Samtidigt så har jag typ damm i halsen? Min ambulansförare till pappa påstår att jag är allergisk mot pollen, vilket aldrig har förekommit i mitt liv innan, ;s. Körde gräsklippare idag :D Jag funderar på att köpa en egen & åka till skolan med. Hade funkat perfekt. Hade bara tagit sisådär 3 och en halv timme att komma till Jönköping från Bankeryd på en gräsklippare som går i 6 km i timmen. Imorgon är det skolgårdsfest. Ska både dansa & uppträda med min kompis Stina. Hoppas jag är lite bättre då. Nu ska jag spela gitarr! Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!