hej.

Skrivet 2011-05-22 Klockan 19:16:40

var på A6 idag med min gamla kompis Ida.
vi hade sjukt kul !!
vi åkte ngn sån här simulator eller vafan det heter.
sjuuuuuuuuukt kul.
höll på att spy.

det var sjukt mket rea ;o
skumt.
ida köpte två tröjor på bikbok.
en grå & en mörkrosa.
på ryggen stog det typ Fruity Love Frutiy.
sjukt snygga.

i ngn affär som jag inte kom ihåg vilken så träffade jag Julia :D
vi gick i samma klass jättelänge.

på H&M köpte jag en grå cardigan.
älska :D
sen köpte jag oxå två linnen där, ett grått & ett vitt :)

på kapahl eller hur det nu stavas köpte jag tre toppar :p
typ tre för två eller ngt .

sen åkte vi hem & jag mådde jätteilla x)

nu ska jag äta bulle.
PUUUUUUUUUUUUSSI !

det borde inte vara tillåtet att vara så ful -.-

/ tindra !



Kommentarer
Postat av: ida da

Skrivet 2011-07-07 Klockan 22:06:25

Postat av: ida därth

Skrivet 2011-07-07 Klockan 22:09:41
Hur söt kan man vara du är helt sjukt söt <3 saknar dig hoppas att vi kan vara någon gång i sommar puss puss <3

URL: http://idadarth.blogg.se/

Postat av: Micha

Skrivet 2011-07-16 Klockan 10:15:09
Du är inte alls ful, utan jätte söööt <3 ♥

URL: http://allaboutmicha.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!