chillma dag (Y)

Skrivet 2011-10-13 Klockan 20:17:01

typ inte gjort någonting idag, eller a, förutom skolan då ;)
ucsh, man märker verkligen att det börjar bli höst nu.
slirade med cykeln påväg te skolan idag, inte okey asso.
kanske dags att kolla ut en snygg höstjacka & skor?
igår red jag ju min underbara fina snygga gulliga snälla envisa älskade nöten :)
red barbacka för pallade inte sadel ;)
det är typ en drog för mig, att rida barbacka.
när jag hade skrittat i fem minuter kom rebecka isgren med hennes för tillfället lånade ponny (hennes andra har en sjukdom i hoven som har gjort att rebecka inte har kunnat rida på ett halvår) nosis.
så söt!
nöten blev kär, haha.
vi snackade & skrittade runt på långa tyglar i typ 40 minuter x'd
väldigt chill.
sen berättade hon att hon hade fått hoppa in i JFK:s elitlag i dressyr!
det är ju ganska stort, om man är 11 år ;)
älskar dig rebecka, du betyder verkligen så mycket!
idag så hare varit chill.
hängt med ronja & julia.
efter skolan drog jag te julia, inget annat för mig ;)
imorgon så blire malte, ronja & julia (y
det taggar vi!
jag & elsa.
fett gammal bild men jag ser ut som ett troooooll ! :D
/ tindra !


Kommentarer
Postat av: lova.

Skrivet 2011-10-14 Klockan 18:54:31
söt tindra. :D<3

URL: http://lvjhnssn.blogg.se/

Postat av: Ella

Skrivet 2011-10-15 Klockan 08:30:34
Sjukt söt e du tindra! ♥ :)

Puss puss! (: ♥

URL: http://mackismackan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!