deckad i min säng

Skrivet 2011-10-22 Klockan 16:57:19

så galet trött.
kommer somna typ närsomhelst.

idag var det stallet från klockan 9.00 till klockan 16.00.
heldag idag, alltså ;)
först så borstade jag lite på nöten och så.
sen hade jag & ellen barnridningen.
ellen dök inte upp, och det gjorde inte "us:aren" hanna bergman heller.
jättekul, för det var typ 30 ungar som alla skulle rida typ 8 varv.
man kan ju faktiskt höra av sig.
alica var supersnäll och hoppade in.

efter 45 minuter hade vi en kvart kvar, med typ 15 - 20 barn kvar.
eftersom det var lektion klockan ett i ridhuset var vi tvunga och gå ner till stora ridhuset.
stressigt, som sagt.

sen så byggde jag, julia, kajsa, ida, alice, moa, sara fram hinder.
jag hoppade som en liten bana..

när jag hoppade var hon pigg & framåt men ändå inte het.
hon tar sånna språng så man flyger nästan ur sadeln.
men hon blir så sur om jag försöker hålla in henne så a..
jobbade mycket med hennes bakben i början, dom kändes sådär.
hon ville inte trampa där jag ville så jag fick jobba lite ;)
annars så var det super !!

nu ska jag sova.

imorgon blir det A6 med jullebulle.
ni får ha det så bra allihopa, så hörs vi ikväll.
kram tindra !!




Kommentarer
Postat av: Hanna

Skrivet 2011-10-22 Klockan 20:34:13
Härligt att du nämner mig vid namn, underbart tack så mycket!

URL: http://dailyhorses.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!