FREEEEDAG WEHO!

Skrivet 2011-10-21 Klockan 15:19:16

taggar helgen nu då!
imorgon blir det stallet och min älskade lilla underbara häst, jag och ellen har även barnridningen (Y)
få in lite pengar till klubben, och det är ju gött.
på söndag så ska jag te julle och dansa ;o
ska hinna övertala henne att välja dans me mig, mimmi & ronjus :D

idag så har jag ju varit i skolan.
jag, anna& låååååva har haft galet roligt ;d
haha, kan tyvärr inte berätta vad vi har gjort, det är verkligen över gränsen ;)

på hemkunskapen gjorde vi äppelpaj.
fett äckligt.
hatar äpplen över huvudtaget så .. ;)

min lilla bebus låvahh hade glömt sitt busskort så hon snodde mitt.
DU ÄR SKYLLDIG MIG 7:50 SVENSKA KRUUUUNOR :D <3

min kväll tillbringas i soffan med sourcrem and union chips, idol, bloggen & er såklart :D
nu ska jag lyssna vidare på avril lavinge & mysa me min lilla vovve :D

kram på er !


siri seebergs bild, men den är bara så underbar !
luvli.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!