galet varmt in my house yao.

Skrivet 2011-10-20 Klockan 17:19:18

håller seriöst på att dö i värmeslag.
men iaf.

dagen har sett ut ungefär like this:

när jag kom till skolan så grattade vi ludde som fyller 12 idag.
grattis :D
sen så matte med multiplikationstabellerna.
ucsh.
sen lite svenska och soe..

på rasten åt jag & julle choklad (Y)
marabou in my heart.
fettobarn :D

på kemin råkade jag få i mig ett okänt vitt pulver både i näsan & munnen.
anna garvade bara åt mig :'(

var nyss på konsum och fixade lite te ikväll :)
snackar me papi på skype, han är just nu i irak...
allla addar mig på skype, tindrasmejd

inte så mke mer o säga..

red nöten igår :D :D :D
hon hade sår vänster bak & jag tog fram mina vetrinärssidor (H)
baddade med vatten & tvättade rent.
sen på med ett kompress & linda.
imed att hon inte verkade ha ont eller halta så red vi henne lungt i ridhuset.
barbacka so on :D
hon var lite tittig och så men gick faktiskt väldigt fint!
min tjej <3

nu ska jag äta fisk, SÅ JAG BLIR SMART :D
lycka till tindra !

kraom från messh.



min älskling ! <3
lukka coola sadlen (y
nora har köpt ett lila träns också :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!