hyra häst.

Skrivet 2011-10-21 Klockan 22:01:48

ska eventuellt hyra.
men har ni något tips vad det finns fina hästar?
åker ju inte på ridläger som hyr ut så jag vet ju inte...
sjöis, vedis eller vad tycker u ?
skriv gärna namn på hästen också så kan jag kolla lite.
här kommer lite om min ridvana...

har ridit i ungefär 5-6 år.
mest inriktad på hoppningen då jag tycker dressyr är allmänt tråkigt ;p
just nu tävlar jag endast klubb men siktar upp mot lokala inom ganska snart.
heta hästar är inga problem, det är nästan lite ruligt, att få lite utmaning.

jag är runt 1.40 & väger typ 38-39-40 kg...

som sagt, jag är en tjej som satsar ganska mycket på ridningen.

vet du en liten ponny som kanske passar mig?
snälla, skriv i en kommentar då.
jag blir superglad !

ni ska få lite bilder på mig inom ridsporten !



jag & lucky trea :D



vet du någonting?
snälla, kommentera då!

 

/ tindra





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!