jag sviker er aldrig!!

Skrivet 2011-10-06 Klockan 16:12:22

Tjena alla :D 
 
SÅÅÅ sugen att börja blogga här igen.
Så a.
Ska ta tag i denna bloggen, göra om, redigera & sådär.
Till min dag:

vaknade halvsex av min morgon pigga lillasyster.
drog upp till stallet vid åtta.
studiedag idag alltså ;)

ösregn & det var svinkalllt.
dessutom var det snö i norrland.
snart kommer den väll ner hit?!
fast egentligen, är det ju ganska mysigt :P

gick o hämtade nöten.
fixade o sen red jag för mami.
framdelsvändningar och sååå.
var sur som ett bi när hon för 50 elfte gången bara gick iväg.

när jag kom käkade jag lite o fixade mig.
åkte sen en sväng t A6.
ett linne, penna, pennfodral & hårsprej blev dagens inköp.

IMORGON ÄR DET DISCO :D :D :D :D
haaaapppyfaccce :D
tror jag tar en sväng t stan imorgon när jag ändå är där efter hemkunskapen!

för tillfället ligger jag & chillar i min ziperall.
drar ner till konsum & köpa lite godis om ett tag.
kommentera så blir im happy :D

har även fixat en liten header till min syssling i norge, Hannah !

ilu <3


/ tindrus !



Kommentarer
Postat av: Siri

Skrivet 2011-10-06 Klockan 20:55:57
kan du fikse for meg å!! :o

URL: http://zirkelinesstuff.blogg.no

Postat av: Ella

Skrivet 2011-10-07 Klockan 13:43:23
Shiiit vad kul att du börjat blogga på denna bloggen igen! ♥ :)

URL: http://mackismackan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!