jäklar.

Skrivet 2011-10-27 Klockan 17:39:55

shitshitshit.
min statistik har höjts SÅÅÅÅÅÅHÄÄÄÄÄÄR mycket.
från 12 läsare en dag till 67 UNIKA till en annan.
älskarerallisammans :D
men allafall.
min dag har varit asgudd.
arbetsschema första passet (slogs med min penna för den ville inte ta in stift).
syslöjd andra passet, blev klar med en tavla som jag ska ge te minoo.
sista passet vare film, tusen gånger starkare.
asså helt okej, fast det hände ju typ samma saker hela tiden, så...
efter skolan hem & fixa lite med rummet, läxor o.s.v.
ikväll ska jag bara chilla JÄRRRRNET :D
snart äre höstlov, weeeho :D
vet inte riktigt vad jag ska hitta på då..
någon som vill göra något, MEEEESSA!
förövrigt dunkar jag lars winnerbäck, minoo äter på datasladden och inte så mycke mer, haha :D
ska chilla vidare nu .
harebruuuuuuo,
tindra !
ni får vända lite på huvudena mehhhnnn...
:D


Kommentarer
Postat av: Ella

Skrivet 2011-10-27 Klockan 18:44:11
Ska vi hitta på nåt på höstlovet? :) ♥ Om du vill assååå? (: ♥

URL: http://mackismackan.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!