mys på hög nivå!

Skrivet 2011-10-06 Klockan 18:54:08

ska hoppa in i ducshen typ nu :)
sen blire varma mackor me nutella o my guudddnness vad gott jao.
sen film med glass & nötter.
luvlie (:

tänkte ladda upp lite bilder bara för att lixooooum (:

jag & tilde när vi sov över xd

hahahah, gaaaalet x'd

me and the rose :)

me ♥ bilden!!
så underbar ;dd


meeeeeshhh.

me and the peanut in action !!

a lite så (:
men nu ska jag ducsha och sen ska jag bara skita i allt en liten stund & kolla på film.
vi ses :)

/ tindra !!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Skrivet 2011-10-09 Klockan 17:24:44
Min puff e kändis :D jag e stolt över hnm.. Xd ( stolt fotograf t alla bilder föutom en) xd


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!