när & varför jag började rida

Skrivet 2011-10-22 Klockan 20:31:30

hm..
egentligen har jag hållit på med hästar sen jag var riktigt liten.
vi bor ju på landet & dom stora nordsvenskarna på gården var ju alltid omkring mig.
jag matade, klappade och sådär.
det gjorde jag från att jag var kanske 3-4 år...

på ridskola red jag först på BRK (bankeryds ryttarklubb) i 2-3 år.
det var när jag var kanske 6-7 år.
sen kände jag att jag inte utvecklades.
fick lixom ingen kunskap om man säger så.

när jag började på JFK (jönköpings fältrittklubb) kände jag att wow, vilken skillnad.

jag började rida för att jag tyckte det var så fantastiskt att hästar lyder oss.
så stora djur som har oss på ryggen och gör som vi säger.
helt otroligt.

there you got !

skrev texten för aslängesen -.-
men ao.
frigolithjälm var ju väldigt hett, hehe.



Kommentarer
Postat av: AnnaPanna

Skrivet 2011-10-31 Klockan 10:20:44
Sötis <3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!