spökhuset.

Skrivet 2011-10-14 Klockan 20:18:58

ucsh vad jag har blivit galet rädd.
asså galet rädd, och jag är inte typen som blir rädd i första taget.
skriver snart ;p
today har skolan sugit lussebulle.
på IUP-tiden så flummade jag & lova med historian.
kommenterade gustav vasas skor, hjälm & sits när han red.
GAAAAALET ROLIGT!
dock var vi tvungna och skriva en uppsats om vad vi hade lärt oss lite senare, höhö.
efter skolan drog jag, ronja & julia te hisingstorp ödehus.
malte kunne typ inte hänga me ._.
vi kollade runt lite och inget speciellt hände.
försökte komma in i självaste huset men det gick inte så bra för det var låst.
men i ladorna & svinhuset och allt sånt kom vi in i.
men gud, sen hända det fett läskiga.
vi tre skulle gå och kolla på den igenvuxna trädgården.
vi skrattade och bla bla bla.
helt plötsligt ser jag en gammal tant stå mitt bland träden.
hon verkligen stirrade på mig, med en sån blick att jag skrek & svor, pågrund av rädsla.
när jag sen hade lugnat ner mig darrade mina knän en lång stund efteråt.
jag frågade efter sjukt länge om hon visste om någon bodde där.
då sa hon att hon hade bott där sen 1930.
jag trodde jag skulle svimma, seriöst.
trodde det var typ ett spöke som gick igen ;o
hahhah, jag och min fantasi.
hon var skitsur & snackade knappt med oss.
jag undrade typ vad hela gården var innan.
då berättade hon att dom hade haft stall, svinahus, ladugård, mjölkhus, förråd & allt möjligt, för det är ju faktiskt massa olika hus, eller var.
galet.
men sen hade hon varit tvungen att flytta för tre årsen te dalvik.
men hon var ofta här uppe, för hon kunne känna allting typ.
sen drog vi hem.
sjukt läskigt, gården alltså.
här kommer 2 bilder :
här stog hon, ucsh, ryser bara jag tänker på det.
hon var typ 90 år :o

nu laddar jag för helgen iaf.
vi ses tomorrow :D <3
massa kramar tindra ! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!