tilde din apa -.-

Skrivet 2011-10-11 Klockan 18:16:43

tilde vill smeta in tandkräm i mitt ansikte & sen rulla in mig i toapapper som utmaning.
filmer kommer inom snart, då tilde bor i stockholm :'(
dagen har varit chill.
på rasten gungade jag, lova & anna på den nya kompisgungan (y
anna trillade ur ;)
elevens val var också helt okay..
matte .
typ tråkigaste ämnen yao.
spelade tennis me ett limstift, stog på bordet & sjöng & lärde lova & anna norska.
min lärare blev skitsur.
sen så bytte vi platser, hamnade med adam.
helt okej!
lova sitter precis bakom mig så det är chill (:
fortfarande förkyld & täppt, fast det börjar bli bättre nu (y
imorgon äre nöten luvli !
rider barbacka så ao.
men nu får alla ha det ååååsum !
massor av kramar från MÄÄÄÄÄJH :D


Kommentarer
Postat av: tilde

Skrivet 2011-10-12 Klockan 09:56:22
men man mst juu hämnas ! <3 ;)

Postat av: tilde igen :D

Skrivet 2011-10-12 Klockan 09:58:24
glömde säga att smsa / logga in på msn / facebook näru ser detta! vi mst praata !! aukt ! XD

Postat av: ägare av blogg

Skrivet 2011-10-13 Klockan 20:07:33
no money, råkade ta bort msn & fb förbud sooooo ;)

Postat av: meeeeeen tilde

Skrivet 2011-10-17 Klockan 20:45:15
meeeeen du kan väl ladda ner msn på msn.com lr ngt???????? :( <3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!