veronica ilu.

Skrivet 2011-10-28 Klockan 15:49:58

oh maj gudness vad jag älskar hennes låtar, har typ inte fattat det förens nu x'd
topptre för mig :
1. satan i gatan
2. snälla bli min
3. nöjd
älskar :D
imorgon rider jag nöten.
fett ledsen.
inte för att jag ska rida henne.
utan för en annan sak som jag tyvärr inte kan säga förens på onsdag/torsdag.
men det är en grej som jag bryter ihop för varje dag.
fan.
inte gjort så mket idag.
skola och så.
imorgon äre feeeeest hos alice (y)
thats we like.
skriver mer om det på söndag då jag antagligen inte kommer hem förens lite senare...
ska fixa listan nu också :)
så hare bruuuuoooa :D
jag & min älskade lilla minoo.
men nu är hon tyvärr inte såhär liten längre :/
på den där bilden var hon typ bara någon månad.
nu är hon 1 i november..
den galningen klättrade just upp på fönsterbrädan.
hoppas alla mår bra, det gör tyvärr inte jag.
/ tindrah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!