fkkkkkng hals.

Skrivet 2012-01-04 Klockan 11:01:24

nu är det så att jag har blitt sjuk, IGEN!
är superkänslig när det gäller halsfluss och får det minst typ två gånger i månaden.
så det är tufft.. 

men vi ska iallafall till en läkare idag och se om jag kan ta bort mandlarna, de som alltså är inflammerade.
har bara ont på vänster sida & känner den där jäkla mandeln tydligt om jag sväljer, FUCKKK U!

jaja, kan inte rida idag, men ska rida igen snart.
men ska se om jag inte kan ta mig upp till stallet iallafall, hehe.
mamma comes to kill me, shit d same :) 

men imorgon KRÄVER jag att åka t stallet, så detså.

nu ska jag kolla på film och typ sova, det är la det man gör när man är sjuk :p

kramz, <3
åhhh, saknar dig redan :((((((<33333333333333333333333333333333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!