mitt andra hem!

Skrivet 2012-01-03 Klockan 20:49:43

kom precis hem från stallet, gjorde inte så mket faktiskt..
jag, elsa, nattis & kajsa fotade lite, men typ det.
NÅGON SOM VILL HA BILDERNA ? :D 

sen så var det skötarmöte, inte så kul för det var typ bara genomgångar :p

men nu har jag bäddat ner mig i min fotölj med ett duntäcke.
tanken är att mitt hår ska bli lockigt imorgon då jag har flätat det, SPÄNNANDE ;d

juste var på hööks idag & köpte den där hjälmen high tec crw eller va den nu heter, TACK FARMOR & FARFAR, NI ÄR BÄST!
men den satt awsume & är typ supersäker, haha :)

nu ska jag smsa vidare med tilde, ska kanske upp till sthlm i helgen & träffa alla underbara tildes kompisar, inte minst gurrabääääshhtis !

kramz, <3
men söt? ;)


Kommentarer
Postat av: Elsa

Skrivet 2012-01-03 Klockan 21:32:08
vill ha dom!!!!!!

DEn på mig och Lolli, och några fina på henne ;) <3

URL: http://ohjja.blogg.se/

Postat av: Tilde

Skrivet 2012-01-03 Klockan 22:38:54
hellu :D bäst för dej att du kmr upp <3 :D

URL: http://tildenh.blogg.se/


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!