vafan ska man säga?

Skrivet 2012-01-02 Klockan 22:43:12

asså okej, kärleken?
vafan innebär det, egentligen?
okej, känslor, det vet vi.
smärta, jo tack.
första riktiga jag träffade ska jag inte säga vem det var.
men det var i allafall i femman.
kanske lite sent men m.

det tog lite tid innan jag fattade att det var han, just han som jag ville ha.
vi blev tillsammans efter mycket velande fram och tillbaka.
vi hade skitkul tillsammans, det var lixom vi mot världen.

minns sommardagarna när satt på vätterstranden, jag låg i ditt knä och vi åt glass.
vi snackade om allt och ingenting.
du fanns alltid där, jag fanns alltid där.
vi tog det lixom förgivet.

vi var tillsammans i typ två månader ungefär, innan det tog slut.
det berodde på en annan tjej som du blev tillsammans med.
jag mådde piss den perioden, inte alls bra.
alltså jag vet ärligt talat inte hur jag hade klarat mig utan mina vänner som var där och stöttade och peppade.
lova, anna, emila, alice, alla ni.

efter ett tag så blev vi tillsammans igen, inte så seriöst utan mer bara för att.
jag försökte att intyga mig själv att dte var såhär det skulle vara.
bara för att den andra tjejen också ville.
det höll inte så länge, typ en månad.

du blev tillsammans med den där andra tjejen igen.
jag bestämde mig för att inte bry mig, även fast jag älskade dig mest av allt.

när vi hade discot så dansade den där tjejen tryckare med honom.
då bröt jag ihop helt.
klarade det verkligen inte mer.

i typ 45 minuter (kalla mig känslig men jag mådde asetdåligt) så låg jag i anna w:s knä och grät.
yes, mådde inte alls bra.
så anna, lova och alla dom peppade mig och fanns där.
och jag är verkligen jätteglad för det idag.

efter det så fattade jag att såhär kan jag inte hålla på.
vela fram & tillbaka o må dåligt.
nej.

så jag lämnade honom helt, tack o hej helt enkelt.
suddade ut honom ur mitt liv över huvudtaget.
det var svårt, jättesvårt.

nu typ gillar jag en annan, och jag har verkligen lärt mig att kärleken är ingen lek.
det är smärta, glädje, tårar och känslor.
smärta som fan, glädje som shön, tårar som bara den & känslor i mängder.

tack och hej.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Skrivet 2012-01-03 Klockan 00:47:46
Fint<33

Postat av: ägare av blogg

Skrivet 2012-01-03 Klockan 10:15:00
awi, tack :D<3


Kommentera inlägget här:

Ditt Namn:
Kom ihåg mig?

Din M@il: (visas ej)

Blogg eller Hemsida:

Din Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!